Digitaal tegoed

Met de komst van ons nieuwe ticketingsysteem Tixly werkt het ontvangen en verzilveren van jouw digitale tegoed nét even anders dan je van ons gewend bent. Jouw huidige digitaal tegoed is natuurlijk nog steeds geldig en vind je gemakkelijk terug in je account. Hieronder lees je precies hoe je jouw tegoed gemakkelijk kunt bekijken en verzilveren. 

 

jouw huidige Digitaal tegoed bekijken

In je online theateraccount kun je jouw huidige digitaal tegoed bekijken. Ga hiervoor naar jouw online Lievekamp-account. Onder het kopje Cadeaukaarten vind je jouw huidige saldo. 

Heb je nog geen account of heb je je wachtwoord nog niet gewijzigd voor je bestaande theateraccount? Doe dit dan eerst.

 

Digitaal tegoed ontvangen

Wanneer er een voorstelling door ons wordt geannuleerd, kun je kiezen voor de optie Digitaal tegoed. Je ontvangt van ons een mail, in jouw online theateromgeving kun je jouw keuze doorgeven. Wil je jouw aankoopbedrag ontvangen in de vorm van digitaal tegoed? Kies dan voor de optie Cadeaukaart. Dan ontvang je van ons een digitaal tegoed. Hiervoor ontvang je van ons een bevestigingsmail. In deze mail vind je een knop die naar jouw tegoed-bestelling in je online theateraccount gaat.

Vanaf nu ontvang je jouw digitaal tegoed via een e-ticket, met daarop de bijbehorende tegoedgegevens: een tegoed-code én een pincode. Met deze gegevens kun je gemakkelijk jouw tegoed online verzilveren bij een volgende bestelling. 

 

Jouw Digitaal tegoed verzilveren

De gegevens op het e-ticket van jouw digitaal tegoed kun je invullen in het bestelproces tijdens je volgende bestelling, zodat je gemakkelijk jouw tegoed kunt verzilveren! Het invullen gebeurt in Stap 2 - Je gegevens van ons vernieuwde bestelproces. Vul je gegevens in en klik op de knop Inwisselen. Het bedrag van je digitaal tegoed wordt direct online verwerkt in je winkelmandje.

Dit is een voorbeeld van het online betaalproces.